جوان زنجانی در آب غرق شد / بیش از یک ساعت عملیات جستجو طول کشید

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: عوامل تیم امداد و نجات سیلاب جمعیت هلال احمر این استان، جسد جوان ۳۰ ساله را از سد تهم زنجان بیرون کشیدند.

به گزارش رکنا ، غفور آقاجانلو افزود: این جوان غرق شده که به تنهایی به سد رفته بود در حین شنا دچار حادثه غرق شدگی شد.

وی با بیان اینکه زمان غرق شدگی این جوان ۳۰ ساله هنوز مشخص نیست، اظهار داشت: موضوع غرق شدگی این جوان شناگر، ساعت ۱۰:۳۰ روز شنبه /۲۱ تیر ماه جاری/ به هلال احمر زنجان اطلاع داده شد و تیم امداد و نجات سیلاب استان زنجان بلافاصله پس از اطلاع از موضوع به محل اعزام شدند.

علت غرق شدن در دست بررسی

آقاجانلو با بیان اینکه عملیات جستجو برای یافتن و بیرون کشیدن جسد جوان غرق شده به مدت ۱/۵ ساعت طول کشید، خاطرنشان کرد: علت این حادثه تلخ از سوی پزشکی قانونی زنجان در دست بررسی است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: روز پنجشنبه /۱۹ تیر ماه/ نیز جوانی حدود ۲۱ ساله از اهالی روستای کوهکن و جوان دیگری نیز روز سه شنبه /۱۷ تیر ماه/ از اهالی روستای سانسیز در شهرستان طارم در حین شنا در رودخانه قزل اوزن، جان باختند.

آقاجانلو یادآور شد: ۱۲ اردیبهشت ماه امسال نیز یک جوان ۳۰ ساله از اهالی شهرستان خرمدره‌ به همراه یکی از دوستان و با استفاده از قایق، مشغول صید ماهی بود که ناگهان به درون سد کینه ورس شهرستان ابهر افتاد و به دلیل ناآشنایی با فن شنا، به زیر آب رفت.

وی افزود: جسد این جوان غرق شده نیز پس از ساعت ها تلاش و جستجوی بی وقفه در نهایت حوالی ساعت ۱۱:۳۰ روز شنبه /۱۳ اردیبهشت ماه/ پیدا شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 585414 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟