2 همدانی قربانی جنون سرعت شدند

به گزارش رکنا،  رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: تردد با سرعت غیرمجاز راننده سواری سمند و برخورد با سواری پراید منجر به مرگ ۲ تن و مجروح شدن ۲ نفر دیگر شد.

سرهنگ فرخ جمالی روز چهارشنبه اظهار داشت: این سانحه رانندگی ساعت سه و ۵۱ دقیقه بامداد امروز در بلوار ارم شهر همدان و حوالی آتش نشانی اتفاق افتاده است.

تصادف مرگبار در همدان / 2 تن کشته شدند

وی اضافه کرد: راننده سواری پراید در حال دور زدن از بریدگی نزدیک آتش نشانی بود که سواری سمند که از اتنهای بلوار ارم حرکت کرده بود با سرعت بسیار بالا به پهلوی پراید برخورد کرده و منجر به مرگ سرنشین جلو و راننده پراید شد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان افزود: خودروی سواری سمند به علت بالا بودن سرعت پس از برخورد با پراید با گاردریل های حاشیه بلوار برخورد کرد و منجر به بروز خسارت به آنها شد.

سرهنگ جمالی یادآوری کرد: این دومین سانحه فوتی در یک ماه گذشته است که در بلوار ارم شهر همدان رخ می دهد با وجود اینکه پس از بروز سانحه قبلی مقرر شد که تمهیداتی برای کاهش سرعت خودروها پیش بینی شود.

سرهنگ جمالی توضیح داد: حدود یکماه پیش، به دنبال بروز سانحه فوتی در این محور تیمی از نمایندگان استانداری، فرمانداری، شهرداری و راهنمایی و رانندگی در محل سانحه حضور یافتند و پس از بررسی های صورت گرفته مقرر شد که ۶ سرعتکاه در مسیر رفت و برگشت این بلوار ایجاد شود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان اضافه کرد: با وجود تصویب اهمیت و ضرورت نصب سرعتکاه در این مسیر پرترافیک و گذشت حدود یکماه از این مصوبه، اما شهرداری در این باره اقدامی انجام نداده است.

وی ادامه داد: حداکثر سرعت پیش بینی شده برای تردد خودروها در بلوار ارم ۶۰ کیلومتر در ساعت است اما نبود سرعتکاه زمینه تردد با سرعت غیرمجاز و بروز چنین حوادثی را فراهم کرده ‌است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 577651 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟