3 عکس هولناک از تصادف کامیون با گاردریل / سرنوشت تلخ نوجوان تهرانی

به گزارش رکنا، وقوع این حادثه ساعت ۰۸:۰۸ دقیقه صبح امروز توسط شاهدان به سامانه 125 اطلاع رسانی شد که بی درنگ با هماهنگی ستادفرماندهی آتش نشانی تهران، آتش نشانان ایستگاه 86 به محل حادثه واقع در جاده ورامین، بعد از سه راه تقی آباد رهسپار شدند.

علی غلامپور فرمانده آتش‌نشانان اعزامی در گزارش اولیه خود اعلام کرد: یک دستگاه کامیونت خاور حامل بار آجر سفالی در جاده ورامین به سمت شهر ورامین درحال حرکت بود که به علت نامعلومی پس از انحراف از مسیر اصلی خود با گاردریل حاشیه جاده برخورد کرد.

مصدومیت پسر ۱۶ ساله که یکی از سرنشینان کامیون بود

وی با اشاره به نشت گازوئیل از کامیونت و پراکنده شدن بارآجر در سطح جاده که باعث مسدود شدن یکی از مسیرهای این جاده و نیز ایجاد اشکالات ترددی شد، اضافه کرد: در اثر این تصادف یکی از سرنشینان کامیونت که پسری ۱۶ ساله بود از ناحیه دست و پا دچار مصدومیت شد.

غلام پور تصریح کرد: آتش نشانان با رعایت موارد ایمنی و پس از چیدمان علائم راهنمایی در طول مسیر، اقدام به قطع جریان برق کامیونت کرده و همچنین با استفاده از ابزار مخصوص نشت گازوئیل از کامیونت را برطرف کردند.

این فرمانده آتش نشانی خاطرنشان کرد: شخص مصدوم که قبل از رسیدن آتش‌نشانان از داخل کامیونت خارج شده بود، برای انجام مداوا تحویل عوامل اورژانس شد.

وی با اعلام این که علت بروز این حادثه رانندگی هم اکنون از سوی پلیس راهور منطقه درحال بررسی است، افزود: آتش نشانان پس از ایمن سازی محل حادثه و نیز پاکسازی سطح جاده از بقایای به جای مانده از این تصادف، این کامیونت تصادفی را دراختیار عوامل راهور قرار دادند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

مصدومیت پسر 16 ساله  در برخورد کامیونت با گاردریل

مصدومیت پسر 16 ساله  در برخورد کامیونت با گاردریل

مصدومیت پسر 16 ساله  در برخورد کامیونت با گاردریل

 

 

کدخبر: 577605 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟