کشف 184 خودروی احتکار شده در قم

به گزارش رکنا، امیرحسین پروان معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با تأکید بر اهمیت نظارت بر تعادل قیمت گفت: اواخر اردیبهشت بحث نظارت بر قیمت خودرو و جلوگیری از احتکار ابلاغ شد که دراین‌باره بازرسی‌های مستمر در جلوگیری از نگهداری خودرو بدون اسناد مصرف‌کننده و فاقد پلاک در پارکینگ‌ها در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: در این ارتباط نامه‌ای برای نمایندگی‌های خودرو در قم ارسال شد تا بدانند حق نگهداری خودرو به شکل تجمیعی را ندارند. در مرحله بعد، سپس بازرسی‌ها به‌طور مستقل و مشترک انجام شد و طرح تعزیرات حکومتی و سازمان صنعت، معدن و تجارت به اجرا در آمد.

خودرو های کشف شده بدون پلاک

پروان بیان کرد: در بازرسی از پارکینگ‌های خصوصی و عمومی، ۱۸۴ خودروی ایرانی و خارجی احتکار شده و بدون پلاک در قم کشف و ۱۴ پرونده تخلف احتکار به ارزش ۲۲۰ میلیارد و ۵۶۶ میلیون و ۳۲۰ هزار ریال تشکیل شد. طرح نظارت بر دپوی خودرو در سطح ملی در کاهش ۲۰ تا ۶۰ میلیون تومانی قیمت خودرو در کشور بسیار اهمیت داشت.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: با توجه به برخی گران‌فروشی در تأمین مواد غذایی نیز، بازرسی‌های مستمری در سطح بازار شکل‌گرفته است و با گران‌فروشان و محتکران به‌شدت برخورد می‌شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 576633 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟