راز قتل فجیع بعد از 21 روز فاش شد / قاتل در فارسان به دام افتاد

به گزارش رکنا، سرهنگ "غلامعلی شکری" در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره قتل در شهرستان فارسان، شناسائی قاتل و همدستان احتمالی وی در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

این مقام انتظامی ادامه داد: در پی وصول خبری از بیمارستان جونقان مبنی بر مصدومیت فوت مردی ۳۴ ساله، ماموران کلانتری جونقان سریعاً به بیمارستان اعزام و ضمن بررسی موضوع مشاهده می‌کنند که مصدوم در اثر شدت جراحات و خونریزی شدید از ناحیه سر و پای چپ، جان باخته است.

 قاتلان متواری در فارسان به دام پلیس افتادند

فرمانده انتظامی شهرستان فارسان افزود: بلافاصله موضوع شناسائی قاتل یا قاتلین در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت و پس از تحقیقات انجام شده مشخص شد که ۵ نفر با انگیزه قبلی و به دلیل اختلاف ملکی با یکدیگر درگیر شده و در این درگیری ۲ نفر مصدوم و به بیمارستان منتقل شده که متاسفانه یکی از مصدومین بدلیل شدت جراحات وارده و خونریزی شدید در بیمارستان جان باخته است.

عملیات ضربتی برای دستگیری 3 متهم

وی خاطرنشان کرد: در تحقیقات فنی پلیس مشخص شد که طرفین درگیری همگی سابقه دار هستند لذا پس از هماهنگی قضائی مخفیگاه متهمان و خودرو مورد استفاده برای انتقال مصدومین به بیمارستان مورد بازرسی قرار گرفت و ۴ قبضه سلاح شکاری و ۳ عدد فشنگ کشف و منازل، اموال و احشام متهمین برای پیشگیری از فروش آنها و متواری شدن متهمین توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فارسان بیان داشت: پس از هماهنگی قضائی و ۲۱ شبانه روز اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی، نهایتاً ماموران پلیس آگاهی شهرستان فارسان از تردد متهمین در مسیر اصفهان به شهرکرد مطلع شده و با همکاری ماموران پلیس آگاهی استان ۳ متهم به قتل را در یک عملیات ضربتی در ورودی شهرکرد دستگیر و به پلیس آگاهی استان منتقل کردند.

سرهنگ "شکری" در خاتمه بیان داشت: هر ۳ متهم پس از تشکیل پرونده به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان فارسان اعزام و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 576237 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟