تصادف خونین کامیون و پراید در شهریار + عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، ساعت 11:05 دقیقه صبح دیروز در پی تماس تعدادی از رانندگان خودروهای عبوری با سامانه 125، مبنی بر تصادف سه دستگاه خودرو با یکدیگر، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 59 را به همراه گروه نجات 7 به محل حادثه در سه راه شهریار، به سمت شهریار، نرسیده به سعید آباد اعزام نمود.

شفقی زاده فرمانده آتش نشانان اعزامی در این باره گفت: با رسیدن به محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه خودروی کامیونت به شدت با یک دستگاه خودروی سواری پراید و یک دستگاه کامیونت دیگر برخورد کرده و به صورت نیمه واژگون متوقف شده بود.

مصدومیت راننده پراید در تصادف با کامیون / در شهریار رخ داد

وی افزود: راننده خودروی سواری پراید که مردی 35 ساله بود قبل از رسیدن آتش نشانان از خودرو خارج شده و به شدت دچار آسیب دیدگی و صدمه شده بود.

فرمانده آتش نشانان تصریح کرد: نیروهای عملیات بلافاصله همزمان با جلوگیری از نشت گازوئیل و بنزین خودروها، ایمن سازی های لازم را انجام دادند و برای جلوگیری از بروز تصادفات بعدی با همکاری عوامل راهور اقدام به بردن خودروها به حاشیه امن بزرگراه کردند.

گفتنی است: آتش نشانان پس از انتقال هر دو خودرو به مکان امن، پس از تحویل مصدوم به عوامل اورژانس، به ماموریت خود پایان دادند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

برخورد دو کامیون و یک پراید با یکدیگر در سه راه شهریار

برخورد دو کامیون و یک پراید با یکدیگر در سه راه شهریار

برخورد دو کامیون و یک پراید با یکدیگر در سه راه شهریار

 

 

کدخبر: 574868 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟