بازداشت مرد جوکرنما در تظاهرات آمریکا + فیلم
حجم ویدیو: 7.24M | مدت زمان ویدیو: 00:00:59

به گزارش رکنا، اعتراضات مردمی در آمریکا که پس از کشته شدن یک مرد رنگین پوست در این کشور آغاز شد همچنان ادامه دارد. غروب دوشنبه به وقت آمریکا بود که «جیمز فلوید»، مرد سیاه پوست اهل ایندیاناپلیس توسط چند افسر سفید پوست آمریکایی در کف خیابان خفه شد. کشته شدن این مرد سیاه پوست موج تازه‌ای از اعتراضات ضد نژادپرستی در آمریکا و سایر کشور‌های جهان را دامن زده است.

تظاهرات مردم در آمریکا

اما در تظاهرات اخیر آمریکا یک معترض جوکرنما در شیکاگو که در تخریب یک خودروی پلیس شرکت داشت بازداشت شد. FBI آمریکا روز سه شنبه «تیموتی اودونِل» ۳۱ ساله را به علت وارد کردن خسارت به خودروی پلیس بازداشت کرد. پلیس شیکاگو اعلام کرد که با کمک خالکوبی روی گردن تیموتی که این مرد جوان فراموش کرده بود آن را بپوشاند او را شناسایی کرده است.

جوکر در میان مردم آمریکا

در ویدئویی که توسط یک شاهد عینی تهیه و منتشر شده است این معترض آمریکایی که ماسک جوکر بر صورت دارد به همراه تعدادی دیگر از معترضان در حال وارد کردن خسارت به خودروی پلیس دیده می‌شود. تیموتی سپس اقدام به بازکردن باک بنزین خودروی پلیس و پرتاب فندک به داخل ان کرده بود. لحظاتی بعد این خودروی پلیس غرق شعله‌های آتش شده بود.

در تصویری دیگری که از این جوان جوکرنما تهیه شده بود او را در حالی که در گوشه ای از خیابان و نزدیک به خودروی پلیس در حال سوختن نشسته بود نشان می‌داد. پلیس حین جستجو در خانه این جوان ماسک جوکر را نیز روی تخت خواب او پیدا کرد. تحقیقات پلیس آمریکا در این باره ادامه دارد.

گفتنی است؛ این جوان در صورت محکومیت باید ۵ تا ۲۰ سال از عمرش را در زندان بگذراند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 574426 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟