قصه غم انگیز این سگ پس از مرگ کرونایی صاحبش + عکس

به گزارش رکنا، وفاداری عجیب یک سگ به صاحبش که در یکی از بیمارستان‌های چین بر اثر ابتلا به کرونا جانش را از دست داده بود به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد.

بدون شک سگ‌ها باوفاترین حیوانات روی کره زمین به شمار می‌روند. آن‌ها این وفاداری را به طرق مختلف به صاحبشان نشان می‌دهند. در برخی مواقع با فدا کردن جان خود و در برخی مواقع هم با انتظار برای صاحبی که آخرین بار با او بوده اند، مانند اتفاقی که به تازگی در مقابل یکی از بیمارستان‌های شهر «ووهان» چین رخ داده است.

صاحب این سگ براثر کرونا درگذشته است

«ژیائو بائو»، سگ ۷ ساله‌ای که صاحبش ۳ ماه پیش بر اثر ابتلا به کرونا در بیمارستان «تایکانگ» ووهان جانش را از دست داد هنوز در انتظار ترخیص صاحبش از بیمارستان است. صاحب سالخورده این سگ که هویشت اعلام نشده در ماه فوریه که اوج پاندمیک کرونا در چین بود به این بیمارستان منتقل شده بود. صاحب این سگ پنج روز پس از بستری شدن در این بیمارستان جان سپرد، اما بنا به گفته «ژو یوژِن»، نظافتچی ۶۵ ساله این بیمارستان این سگ هنوز بیمارستان را ترک نکرده است.

صاحب این سگ یکی از ۳۸۶۹ بیمار کرونایی اهل شهر ووهان بود که جانش را از دست داد. در تصاویری که منتشر شده این سگ را در حالی که در مقابل بیمارستان درب ورودی بیمارستان در انتظار بازگشت صاحبش است نشان می‌دهد. طی این مدت غذای این سگ توسط پرسنل بیمارستان تامین می‌شود.

سگی که به خاطر صاحبش بیمارستان را رها نمی کند

«وو کیوفِن»، صاحب سوپرمارکت داخل بیمارستان در این باره گفت: «۱۳ آوریل بود که با برداشته شدن محدودیت‌های قرنطینه من سوپرمارکتم را باز کردم. توجه ام به سگی که در نزدیکی سوپرمارکت بود جلب شد. پس از بررسی متوجه شدم که صاحب این سگ بر اثر ابتلا به کرونا در این بیمارستان جانش را از دست داده است. با این حال این سگ هنوز بیمارستان را ترک نکرده بود و منتظر آمدن صاحبش بود. من هرگز ندیدم طی این مدت این حیوان بیمارستان را ترک کند. واقعا وفادار است.»

گفتنی است؛ در تاریخ ۲۰ می‌و پس از آنکه پرسنل بیمارستان شکایت‌هایی را مبنی بر پرسه این سگ در داخل کریدور بیمارستان دریافت کردند برای انتقال آن به پناهگاه حیوانات با یک مرکز نگهداری حیوانات تماس گرفتند. ژیائو بائو اکنون در این پناهگاه حیوانات نگهداری می‌شود و قرار است خانواده جدیدی پیدا کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 572741 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟