انهدام 4 باند مواد مخدر در بوشهر

به گزارش رکنا، ارسطو ترکمان‌منش در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از سال 1386 تاکنون 102 تن مواد مخدر در استان بوشهر کشف شده تظهار داشت: این کار با تلاش و خدمت سربازارن گمنام امام زمان(عج)، نیروی انتظامی، سپاه پاسداران، بسیج، دریابانی و گمرکات ستودنی حاصل شده است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با قدردانی از تلاش شبانه‌روزی نیروهای مبارزه کننده با سوداگران مرگ ابراز داشت: در سال گذشته 24 تن مواد مخدر در استان بوشهر کشف شد و به طور میانگین ماهانه دو تن مواد مخدر در استان بوشهر کشف شده است.

4 باند مواد مخدر در بوشهر متلاشی شد

وی با بیان اینکه اکثر مواد مخدر کشف شده در مسیر ساحلی و دریایی بوده است گفت: مقابله شبانه‌روزی دستگاه‌های مختلف در مسیر خشکی سبب شد قاچاقچیان مسیر دریایی را برای حمل و انتقال مواد مخدر انتخاب کنند.

ترکمان‌منش از کشف دو هزار و 357 کیلوگرم مواد مخدر در دو ماه امسال خبر داد و افزود: در این مدت چهار باند مواد مخدر کشف و متلاشی و به مقامات قضایی تحویل داده شدند؛ همچنین طی سال گذشته سه هزار و 133 نفر از سوداگران مرگ در استان بوشهر دستگیر شدند که این آمار از سال 1386 تا کنون 37 هزار و 167 نفر است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر اکثر مواد مخدر کشف شده را تریاک، حشیش، هروئین و شیشه عنوان کرد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 570730 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟