فروش خودرو در سایت بهانه ای برای کلاهبرداری / مرد قوچانی به دام افتاد

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی شهرستان قوچان از شناسایی فردی که با ترفند فروش خودرو در سایت های واسطه‌گر اقدام به کلاهبرداری ٣٠ میلیون ریالی از یک شهروند کرده بود، خبر داد.

 سرهنگ قدیر مصرخانی در تشریح این پرونده بیان کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری٣٠ میلیون ریالی از وی توسط فردی ناشناس، موضوع شناسایی سارق یا سارقان احتمالی در دستورکار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه کارآگاهان پلیس مشخص شد که شاکی قصد خرید خودرو از طریق یک سایت واسطه گر را داشته و مبلغ ٣٠ میلیون ریال را به عنوان پیش پرداخت برای مالک خودرو به صورت کارت به کارت واریز کرده است ولی فروشنده اقدام به مسدود کردن حساب کاربری شاکی و همچنین خاموش کردن شماره های تماس خود کرده و پاسخگوی خریدار نیست.

دستگیری کلاهبردار خودرو در قوچان

سرهنگ مصرخانی در ادامه تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی با اقدامات صورت گرفته پس از هماهنگی قضایی متهم را در استان البرز شناسایی و ضمن عودت مبلغ کلاهبرداری شده با دستور مقام قضایی، پرونده به صورت نیابتی به دادسرای مربوطه جهت ادامه رسیدگی ارسال شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قوچان خاطر نشان کرد: در زمان خرید وفروش در سایت های واسطه‌ ای هیچگاه به فرد مقابل خود اطمینان نکرده و در صورتی که قصد خرید و فروش در اینگونه سایت ها را دارید، حتما از هویت طرف مقابل اطمینان کامل داشته و حداقل پس از رویت، نسبت به پرداخت وجه اقدام کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 563758 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟