به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ «سعید عالی‌پور» فرمانده انتظامی شهرستان ایوان استان ایلام، در تشریح این خبر گفت: غروب روز دوشنبه «حنا» دختر ۷ساله ساکن یکی از روستاهای «ایوان» در حال کمک به خانواده‌اش بود که دچار حادثه شد.

حمله گاو وحشتی به دختر 7 ساله

حنا که همیشه به پدر و مادرش در کارهای مزرعه کمک می‌کرد روز حادثه گاوشان را برای چرا به زمین‌های اطراف روستا برده بود اما در حال انتقال گاو از محل چرا به خانه بود که ناگهان افسار گاو به دور کمرش پیچید و گاو که وحشی شده بود رم کرد و چند صد متر دختر کوچولو را روی سنگلاخ و آسفالت جاده روستا به‌دنبال خود کشید که بر اثر ضربات وارده به سر و بدنش وی بیهوش شد و اهالی روستا با دیدین این صحنه به کمکش آمدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان خاطرنشان کرد: پس از متوقف کردن گاو توسط اهالی روستا، مردم طناب را از دور کمر بی‌جان حنا باز کرده و او را به درمانگاه شهر «زرنه» بردند اما به علت وخامت حالش از طریق اورژانس هوایی او را به بیمارستان مرکز استان اعزام کردند.

مرگ حنا روی تخت بیمارستان

اما با وجود تلاش پزشکان صبح دیروز وی در بیمارستان جان باخت.

بنا به این گزارش، وی به والدین توصیه کرد به فرزندانشان کارهایی را که متناسب با سن و جسم آنها نیست واگذار نکنند تا شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 563352 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟