مبارزه قهرمان سابق UFC با گاو وحشی! + فیلم
حجم ویدیو: 2.89M | مدت زمان ویدیو: 00:00:29

به گزارش رکنا، مبارزه " لوک اسکایلر راک هولد" با یک گاو به سوژه رسانه ها تبدیل شد. این قهرمان سابق UFC اهل آمریکا که پیشتر در مسابقات UFC از 21 مسابقه موفق به کسب پیروزی در 16 مسابقه شده بود این بار در تصمیمی چالش برانگیز به مبارزه با یک گاو پرداخت.

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است مبارزه این مبارز UFC با یک گاو را به تصویر می کشد. در این ویدئو او در حالی که با بازوانش سر این حیوان را در اختیار گرفته وارد زمین می شود. در این ویدئو او تلاش می کند با فشاری که به سر این حیوان وارد می کند این گاو را نقش بر زمین کند. در این ویدئو مشاهده می شود راک هولدپس از بر زمین زدن گاو در حالی که قصد سوار شدن بر روی شکم این حیوان را دارد با بلند شدن ناگهانی گاو و فرار آن ناکام می ماند.

مبارزه وحشتناک یک قهرمان با گاو

راک هولد این ویدئو را در اینستاگرام خود با درج کپشنی به اشتراک گذاشت. او نوشت: « زندگی می تواند دشوار باشد، گاهی اوقات شما باید گاو ها را از شاخ آنها بگیرید و این نیازمند انرژی است.»

انتشار این ویدئو در اینستاگرام با واکنش متفاوت کاربران همراه بود. در حالی که برخی راک هولد را یک کابوی نامیدند برخی دیگر تاسف عمیق خود را از حال و روز این حیوان ابراز داشتند. یکی از کاربران در کامنتی تامل برانگیز نوشت: « تصور کنید این حیوان قادر به سخن گفتن بود. واقعا با چه جمله ای می توانست این همه توحش را توصیف کند؟ آیا در نامگذاری حیوانات وحشی کمی زیاده روی نکرده ایم!»

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 561996 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟