ع . م دشمن نامرئی پلیس ایران بود! / در هرمزگان بازداشت شد

به گزارش رکنا ، فرمانده انتظامی هرمزگان از شناسایی و دستگیری عامل انتشار مطالب کذب علیه نیروی انتظامی در فضای مجازی در استان خبر داد.

سردار غلامرضا جعفری گفت: درپی رصد و پایش فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس فتا مشخص شد فردی در فضای مجازی اقدام به انتشار مطالب کذب به قصد تشویش اذهان عمومی علیه نیروی انتظامی می‌نماید که موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

ع . م هرمزگان کیست؟

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی متهم به هویت «ع.م» در شهرستان بندر لنگه شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی، به پلیس فتا احضار شد.

این مقام انتظامی استان اظهار داشت: متهم پس از مواجهه با مدارک و مستندات موجود لب به اعتراف گشوده و به بزه انتسابی اعتراف کرد که در این رابطه پرونده قضائی تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی ارسال شد.

از سایت پلیس فتا غافل نشوید

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با تاکید بر اینکه با توجه به اشراف اطلاعاتی کامل پلیس فتا در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی از این پس این فضا برای افراد فرصت طلب، سودجو و مغرض امن نیست، از عموم شهروندان خواست برای کسب اطلاعات بیشتر و بهره مندی از مطالب آموزنده و پیشگیرانه به سایت پلیس فتا مراجعه کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 561520 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟