راز هندوانه هایی که بوی تریاک می دادند در بوکان فاش شد

به گزارش رکنا،  فرمانده انتظامی بوکان گفت: در یک عملیات پلیسی ۵۸ کیلوگرم مواد مخدر از نوع «تریاک » در این شهرستان از بار هندوانه یک تریلر توسط پلیس مبارزه با موادمخدر کشف و ضبط شد.

سرهنگ سلمان حیدری روز پنجشنبه افزود: پس از گزارش های مردمی مبنی بر حمل موادمخدر در پوشش بار هندوانه توسط یک دستگاه تریلر از جنوب شرق کشور به مقصد بوکان موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: کامیون در ابتدای ورود به بوکان توقیف و در بازرسی تخصصی از آن این مقدار مواد مخدر از نوع تریاک که به شکل ماهرانه‌ایی جاسازی شده بود کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه، سوداگران مرگ قصد داشتند این مقدار موادمخدر را در سطح شهرستان توزیع کنند افزود: ماموران پلیس تمام توان خود را بکار گرفته و با سوداگران مرگ مبارزه جدی و بی‌امانی را در پیش گرفته‌اند.

فرمانده انتظامی بوکان با بیان اینکه در این عملیات چهار نفر دستگیر و ۲ دستگاه خودرو سورای و یک دستگاه تریلر نیز توقیف شد، افزود: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند.

این نخستین محموله کشف شده مواد مخدر در سالی جاری است.

بوکان به دلیل قرار گرفتن در مسیر ترانزیتی شمال به غرب کشور و نزدیکی به شهرهای مرزی یکی از محل‌های گذر مواد مخدر به شهرهای عمقی کشور است؛ این شهرستان در فاصله ۱۹۶ کیلومتری مرکز آذربایجان‌غربی قرار دارد.

مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری‌ها و بداخلاقی‌های اجتماعی و کاهش تصادف‌ها از اولویت‌های پنج‌گانه فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی در سال جاری است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 559734 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟