این فیلم کرونایی یاسوجی ها را به وحشت انداخت! + جزییات
حجم ویدیو: 5.00M | مدت زمان ویدیو: 00:00:48

به گزارش رکنا، با شیوع ویروس کرونا در ایران در بسیاری از شهرستان‌ها شایعات، گزارشات و خبرهای متنوعی از ویروس کرونا در حال تولید و انتشار است اما در این بحران همه‌گیر بسیاری از مردم به جای این که به ریشه‌کنی این بحران کمک کنند و به سایر آحاد جامعه امید بدهند و به بیان موفقیت ها، توان علمی و پزشکی در کنترل و مدیریت شیوع این بیماری بپردازند به دنبال پیدا کردن سوژه و اخبار جعلی می‌روند که حاشیه درست کنند و باید گفت این ویروس باعث شد که بازار شایعات فضای مجازی و دروغ پراکنی عده‌ای فرصت طلب برای موج سواری بر امنیت روانی جامعه داغ شود.

شایعه: حضور یک بیمار کرونایی در منطقه شاهد شهر یاسوج و عبور و مرور وی در خیابان سبب تشویش اذهان عمومی و ترس مردم این شهر شده است.

پاسخ به شایعه: سید داریوش حسینی روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت در خصوص فیلم منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر وجود بیمار کرونایی در یکی از مناطق شهر یاسوج گفت:در پی تماس های مکرر مردمی مبنی بر حضور یک بیمار مشکوک به کرونا در پارک یکی از خیابان های شاهد شهر یاسوج و اطلاع یافتن از این خبر بلافاصله نیروهای اورژانس موضوع را پیگیری کردند.

با ارزیابی وضعیت بیمار و اطمینان از مبتلا نبودن وی به بیماری کرونا، با انجام اقدامات حمایتی، این فرد بیمار با آمبولانس معمولی به بیمارستان امام سجاد(ع) شهر یاسوج انتقال یافت. بر همین اساس، فیلم منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر وجود بیمار کرونایی در این شهر تکذیب می شود.

ویدئویی درباره انتقال بیمار کرونایی در پارک شاهد ۲۸ یاسوج در شبکه‌های اجتماعی در حال منتشر شدن است.

پرویز یزدان‌پناه، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: با مشاهده فردی در پارک شاهد ۲۸ یاسوج، اورژانس اعزام و فرد مشکوک به مراکز درمانی انتقال داده شد.

وی اظهار داشت: نتیجه آزمایش گرفته شده از بیمار حکایت از منفی بودن تست کرونای وی دارد و علائم وی نیز مرتبط با بیماری کووید۱۹ نیست.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 558869 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟