دستگیری کفتار کرونایی در فضای مجازی در مازندران

به گزارش رکنا، سردار "سید محمود میرفیضی" با اعلام این خبر،گفت: در راستای مقابله با محتکران و خرید و فروش غیر مجاز مواد ضد عفونی کننده و بهداشتی در فضای مجازی، کارشناسان پلیس فتای این فرماندهی موفق شدند، یکی از عوامل خرید و فروش مواد ضد عفونی کننده در فضای مجازی شهرستان" نکا" را شناسایی کند.

وی تصریح کرد: ماموران پلیس فتا با هماهنگی قضائی و عزیمت به آن شهرستان موفق شدند، کارگاه تولید غیرمجاز مواد ضدعفونی کننده و شوینده را شناسایی کنند .

فرمانده انتظامی استان مازندران، اظهار کرد: ماموران با همکاری نماینده اداره بهداشت در بازرسی از این کارگاه موفق شدند، بیش از 5 هزار عدد مواد ضد عفونی کننده را به همراه 12 هزار عدد بطری مواد شوینده کشف کنند.

سردار میرفیضی با اشاره به شناسایی عامل خرید و فروش مواد ضد عفونی کننده در فضای مجازی در شهرستان "قائم شهر"، افزود: در همین راستا ماموران پلیس فتای این فرماندهی با شناسایی متهم که در سایت شیپور اقدام به درج آگهی کرده بود، موفق شدند، کارگاه تولید غیرمجاز مواد ضد عفونی کننده و شوینده را در یکی از روستاهای حومه این شهرستان کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، اضافه کرد: ماموران با همکاری نماینده اداره بهداشت در بازرسی از این کارگاه تولیدی موفق شدند، بیش از 3 هزار و 300 لیتر مواد ضد عفونی کننده و شوینده غیر مجاز را کشف کنند.

سردار میرفیضی، افزود: برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی این مقدار مواد مکشوفه 15 میلیارد ریال برآورد شده که با هماهنگی به عمل آمده تحویل نماینده اداره بهداشت و متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اینکه پلیس همواره در کنار دیگر سازمان ها و نهادها همکاری تنگاتنگی با وزارت بهداشت و درمان در راستای مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا دارد به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در سطح معابر عمومی و اجرای ممنوعیت و محدودیت های ترافیکی در ورودی استان و شهرستان ها تا مهار و کنترل کامل این بیماری خبر داد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 556463 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟