بازداشت دروغگو ترین پلیس ایران در کرمانشاه

به گزارش رکنا،سرهنگ حسین براری اظهارداشت: پس از تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر فعالیت شخصی مشکوک که خود را مامور پلیس معرفی و اقدام به اخاذی کرده است، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با حضور در محلی که فرد تماس گیرنده اعلام کرده بود حاضر و این فرد در اظهارات خود عنوان کرد که دانشجوی یکی از دانشگاه های استان است و چندی پیش با فردی آشنا شده که خود را مامور پلیس آگاهی معرفی کرده است.

سرهنگ براری تصریح کرد: این فرد در ادامه اظهار داشت که آن شخص به وی وعده داده در صورت پرداخت مبلغ ۲۰ ملیون ریال می تواند زمینه جذب و استخدام وی را در نیروی انتظامی فراهم و او هم این مبلغ را در اختیارش قرار داده ولی اکنون به رفتارهایش مشکوک است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه افزود: پس از دریافت این اطلاعات ماموران با راهنمایی فرد شاکی موفق به شناسایی متهم شده و نسبت به دستگیری و بازجویی از وی اقدام کردند.

وی گفت: همچنین در استعلام های صورت گرفته مشخص شد فردی که خود را مامور پلیس آگاهی کرده هیچ رابطه ای با نیروی انتظامی ندارد و فردی کلاهبردار است.

سرهنگ براری ادامه داد: در بازرسی های صورت گرفته از مخفیگاه فرد کلاهبردار، یک قبضه کلت، تعدادی کارت شناسایی و یک دست لباس پلیسی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه در پایان گفت: تحقیقات از این فرد که احتمال دارد از افراد بیشتری کلاهبرداری کرده باشد همچنان ادامه دارد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 552281 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟