حجم ویدیو: 9.05M | مدت زمان ویدیو: 00:01:30

به گزارش رکنا،تدابیر سخت‌گیرانه دولت ایتالیا برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، شهر رم پایتخت این کشور را خلوت کرده و ساکنان این شهر چند میلیونی در پیروی از دستورالعمل‌های بهداشتی، در خانه‌هایشان هستند. از چند روز پیش رم مانند دیگر شهر‌های ایتالیا در قرنطینه است و به همین دلیل خیابان‌ها و میدان‌های این شهر خالی از مردم شده است.

در همین حال دولت چین به درخواست رسمی لوئیجی دی مایو وزیر امور خارجه ایتالیا، یک تیم پزشکی را همراه با تجهیزات مراقبت‌های ویژه برای کمک به این کشور در مبارزه با کرونا ارسال کرد.

وزیر امور خارجه ایتالیا گفت: ما از کمک‌های دولت چین تقدیر می‌کنیم. هم اکنون ایتالیا در شرایط بسیار سختی قرار دارد و مردم دور از هم در خانه‌هایشان هستند، اما همین کار، موجب شکست کرونا می‌شود و به زودی شادی و نشاط به جامعه باز خواهد گشت.

ایتالیا هم اکنون بعد از چین بیشترین امار مبتلایان به ویروس کرونا را دارد.

ایتالیایی‌ها مثل دیگر اروپایی‌ها در ابتدا تدابیر سخت‌گیرانه‌ای که چین برای مبارزه با کرونا اتخاذ کرد مبالغه آمیز می‌دانستند، اما امروز ایتالیا اولین کشور در جهان است که مجبور شده قرنطینه ملی اعلام کند که قواعد آن از برخی جهات به حکومت نظامی شباهت دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

#درخانه_بمانیم    #درخانه_میمانیم     #درخانه_بمانید

کدخبر: 551246 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟