به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ احسان موُمنی گفت: متاسفانه در مسیر غرب به شرق بزرگراه آزادگان ورودی مرتضی گرد ( داخل محوطه کارگاهی) یکدستگاه غلطک با یکی از کارگران برخورد که در اثر شدت ضربه وارده کارگر، درجا فوت می کند.

رئیس اداره تصادفات پلیس پایتخت با بیان اینکه بی توجهی راننده غلطک، موجب بروز این حادثه شده است، گفت: بی توجهی راننده غلطک به اطراف وسیله نقلیه باعث شد تا راننده دیگر نتواند خودروی خود را کنترل کرده و در مواجهه با کارگری که در پشت وسیله وی قرار داشته دیگر کاری از دستش برنیامده و چون زمانی برای ترمز کردن و ایست کامل نداشته با کارگر به شدت برخورد کرده و در نتیجه این برخورد کارگر در محل فوت می کند.

این مقام انتظامی گفت: بلافاصله پس از دریافت این خبر تیم کارشناسی منطقه 26 پلیس راهور پایتخت، در محل حادثه حاضر شد و به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند، کروکی کارگر فوت شده تنظیم و برای سیر مراحل قانونی تحویل کلانتری شد.

وی خطاب به رانندگان، گفت: تمام حواس راننده حین رانندگی باید معطوف به رانندگی کردن باشد و طبق قوانین خوردن و آشامیدن، سیگار کشیدن، صحبت با تلفن همراه ممنوع است و رانندگان باید به جلو توجه کافی داشته باشند تا بتوانند رانندگی ایمن و بدون حادثه ای داشته باشند.

موُمنی اظهار داشت: امیدواریم با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توسط کلیه کاربران ترافیک، دیگر شاهد وقوع چنین حوادث تلخی در سطح معابر شهر تهران نباشیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 550406 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟