مرگ تلخ شاگرد شوفر در بامداد امروز تهران +  عکس

به گزارش رکنا ، سیدجلال ملکی درباره جزییات این سانحه رانندگی گفت: ساعت ۲۲:۳۰ یک مورد حادثه تصادف به سامانه ١٢۵ سازمان آتش‌نشانی تهران اطلاع داده شد که بلافاصله دو ایستگاه به محل حادثه واقع در مسیر غرب به شرق جاده خاوران اعزام شدند.

وی با بیان اینکه اولین ایستگاه در مدت زمان چهار دقیقه به محل رسید، گفت: مشاهدات آتش‌نشانان حاکی از آن بود که طی این تصادف یک‌ دستگاه کامیونت اتاق‌دار که متعلق به یکی از شرکت‌های لبنیاتی بود، با شدت به قسمت عقب یک‌دستگاه کامیون ١٠ چرخ که به دلیل احتمالی نقص فنی در کنار جاده متوقف شده بوده، برخورد کرده است.

ملکی افزود: دو نفر داخل اتاقک خودرو ایسوزو که تقریبا متلاشی شده بود گرفتار شده بودند که آتش‌نشانان عملیات رهاسازی این افراد را آغاز کردند. راننده که دچار مصدومیت شده بود به عوامل اورژانس تحویل داده شد و پس از تحویل سرنشین دیگر این خودرو به نیروهای اورژانس، مشخص شد که وی به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است. او یک جوان حدود نوزده ساله بود که گفته می‌شد فرزند راننده خودرو است. پس از ایمن‌سازی‌های لازم، محل حادثه به پلیس راهور تحویل داده شد و ساعت ۲۳:۰۸ عملیات به پایان رسید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 543603 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟