آتش سوزی هولناک در خاوران

به گزارش رکنا، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام کرد: ساعت ۱۶:۱۵ بعدازظهر امروز یک مورد آتش سوزی در یک کارگاه تولیدی مبل و مصنوعات چوبی در جاده خاوران حدفاصل بین اشرف آباد و محمود آباد به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد و بلافاصله ۴ ایستگاه به همراه خودروهای پشتیبانی از جمله تانکر آب و خودرو حامل تجهیزات تنفسی به محل اعزام شدند.

ملکی افزود: محل حادثه، سوله ای به وسعت حدود ۵۰۰ متر مربع بود، مسقف با سقف‌های غیرمقاوم در مقابل حرارت ساخته شده بود و محلی برای نگهداری و تولید مصنوعات چوبی بود. مقدار زیادی چوب، رویه‌های مبل و قوطی‌های رنگ و تینر و اسفنج در این محل نگهداری می‌شد که دچار آتش سوزی شده بود و کاملاً شعله ور بود.

وی تصریح کرد: بر اثر شدت حرارت بخشی از این سقف تخریب شده بود. در مجاورت این سوله، دو سوله دیگر هم به وسعت حدوداً ۲ هزار متر وجود داشت که در آن دو سوله هم مقدار زیادی لوازم وجود داشت و بیم آن می‌رفت که آتش به آن دو سوله هم سرایت کند که آتش نشانان همزمان با خاموش کردن آتش در داخل سوله اول از دو طرف دیگر عملیات خنک کردن و جلوگیری از سرایت آتش را در دستور کار قرار دادند و خوشبختانه آتش را تحت کنترل خود درآوردند.

ملکی اعلام کرد: در حال حاضر شعله زنی انجام شده، نیروها مشغول لکه گیری و ایمن سازی محل هستند و خوشبختانه موردی از مصدومیت و تلفات جانی در محل وجود ندارد. اما چیزی که به چشم می‌بینیم خسارت مالی بسیار زیادی به جا گذاشته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 541968 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟