عکس های وحشت آور جسد یک مرد وسط شهر ! / او کرونا داشت + جزییات

به گزارش رکنا، در حالی که آمریکا، فرانسه و ژاپن در حال خارج کردن اتباع خود از شهر ووهان در چین به دلیل شیوع نوع جدیدی از ویروس کرونا هستند تصاویری از جسد یک مرد در یکی از خیابان های این شهر منتشر شده است.

این مرد مسن که ماسک به صورت دارد و در پیاده رو به روی زمین افتاده است. در تصاویر منتشرشده معدود عابران حاضر در این خیابان از نزدیک شدن به جسد این مرد خودداری می‌کنند.

خبرگزاری فرانسه گزارش داده که خبرنگار این خبرگزاری روز پنجشنبه جسد این مرد را در خیابان مشاهده کرده است. بنا به این گزارش ماموران پلیس و یک تیم پزشکی که لباس های مخصوص به تن داشتند مدتی بعد در محل حضور پیدا کردند.

جسد مردی در پیاده رو ووهان چین !

هر چند خبرگزاری فرانسه از مقامات ووهان و پلیس این شهر جویای دلیل مرگ این مرد شد اما نتوانست به دلیل مرگ این مرد در خیابان پی ببرد. این در حالی است که یکی از عابران حاضر در خیابان ادعا کرد این مرد به دلیل ابتلا به نوع جدید ویروس کرونا جان خود را از دست داده است.

دانشمندان بر این باور هستند که این ویروس اولین بار در یکی از بازارهای شهر ووهان از یک حیوان به انسان منتقل شده است. تاکنون دست کم ۲۱۳ نفر به دلیل ابتلا به نوع جدید ویروس کرونا جان خود را از دست داده‌ و هزاران نفر نیز به آن مبتلا شده‌اند. تخمین زده می‌شود که دستکم ۱۵۹ نفر از افرادی که جان خود را به دلیل ابتلا به نوع جدید ویروس کرونا از دست داده‌اند ساکن شهر ووهان بودند.

جسد مردی در پیاده رو ووهان چین !

سازمان جهانی بهداشت روز پنجشنبه به دلیل شیوع این ویروس در سطح جهان اعلام وضعیت اضطراری کرد.

مقامات چین برای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس جدید کرونا مانع از رفت و آمد به شهر ووهان می‌شوند.

گزارش‌ها حاکی است که ساکنان ووهان برای معاینه پزشکی باید در صف های طولانی در بیمارستان‌های این شهر انتظار بکشند. برخی از آنها گفته‌اند که پس از دو روز انتظار در صف از سوی یک پزشک مورد معاینه قرار گرفته‌اند.

برخی از کسانی که در صف بیمارستان‌ها هستند از خانه با خود صندلی آورده‌اند تا نشسته در انتظار نوبت برای معاینه پزشکی باشند.

از سوی دیگر بیش از چهار هزار کارگر به طور شبانه روزی در حال ساخت دو بیمارستان جدید در حومه ووهان هستند. پیش‌بینی می شود یکی از این بیمارستان‌ها که هزار تختخوابی خواهد بود روز یکشنبه یا دوشنبه آماده پذیرش مبتلایان به نوع جدید ویروس کرونا باشد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 539834 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟