میزان مقصران  مرگ کودک ۶ ساله بعد از بازی پرسپولیس در ورزشگاه آزادی + جزییات و عکس

به گزارش رکنا، امسال بعد از بازی رفت پرسپولیس و صنعت نفت در ورزشگاه آزادی اتفاق بسیار تلخی رخ داد. عماد صفی‌یاری کودک ۶ ساله‌ای که پدرش در ورزشگاه اقلام ورزشی می‌فروخت، حین بازی با داربست‌های مقابل گیت‌ها، دچار برق‌گرفتگی شد و از دنیا رفت. این حادثه به‌قدری تلخ و دلخراش بود که تا چند هفته رسانه‌ها درباره‌اش نوشتند. حالا مدتی از این اتفاق گذشته و البته که رسانه‌ها کمتر نسبت به آن توجه نشان می‌دهند.

اما پرونده مرگ عماد وارد فاز جدیدی شد. پیش از این پیمانکار برق و ورزشگاه آزادی هر کدام ۵۰ درصد مقصر شناخته شدند و قرار بود هر کدام ۱۸۰ میلیون تومان از دیه ۳۶۰ میلیونی را بپردازند. بعد از اعتراضی که پیمانکار برق کرد، دادگاه دوباره به بررسی پرونده پرداخت و در تازه‌ترین رأی، ورزشگاه آزادی ۶۵ درصد و پیمانکار ۳۵ درصد مقصر اعلام شده‌اند. در این باره از پدر عماد سؤال کردیم که گفت: «بله، این خبر درست است ولی هنوز رأی قطعی نیست. قرار بر این شده تا در هفته آینده رأی نهایی اعلام شود.»

ورزشگاه آزادی به رأی صادره اعتراض کرده است. فعلاً خانواده صفی‌یاری که همچنان عزادار هستند وسط گیر کرده‌اند. قرار بود رأی پرونده زودتر از این‌ها اعلام شود. البته مقامات قضایی به‌شدت پیگیر پرونده بود و گویا با پیچیدگی‌هایی روبه‌رو شده‌اند. پدر مرحوم عماد می‌گوید: «من هم مطمئن هستم دادگاه به‌زودی رأی نهایی را صادر می‌کند.»

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 534894 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟