کلاهبردار 9 میلیاردی در ساری دستگیر شد

به گزارش رکنا ، فرمانده انتظامی مازندران گفت: فردی کلاهبردار با سوء استفاده از موقعیت شغلی و جلب اعتماد مالباختگان با ارائه تسهیلات ۹ میلیارد ریالی در ساری دستگیر شد.

سردار سید محمود میرفیضی گفت: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان به پلیس آگاهی و طرح شکایت مبنی بر کلاهبرداری از آنان از سوی فردی به بهانه خرید و فروش ملک در ساری، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات پلیسی و تحقیقات از مالباختگان، کارآگاهان و کارشناسان اداره جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان دریافتند، فردی کلاهبرداری با سوء استفاده از موقعیت شغلی و جلب اعتماد مالباختگان با ارائه تسهیلات بانکی در ۲۴ فقره وام به شکات از طریق یکی از بانک‌های عامل در شهرستان‌های ساری و قائم شهر با وعده خرید زمین مبالغ وام را از آنان اخذ و اقدام به کلاهبرداری از مالباختگان کرده است.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به شناسایی و دستگیری متهم به کلاهبرداری از شناسایی ۲۴ مالباخته در این پرونده خبر داد و گفت: در ادامه تحقیقات زمین مورد معامله در این پرونده کلاهبرداری که در تصرف متهم و فرد دیگری است، شناسایی و متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سردار میرفیضی با هشدار به شهروندان به آنان توصیه کرد: در انجام معاملات و خرید و فروش ملک به مراکز رسمی و مورد تایید سازمان ثبت اسناد و املاک مراجعه کنند و از پرداخت وجه بدون اخذ اسناد و مدارک تحویلی جدا خودداری کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 531922 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟