فرونشست زمین در مشهد حادثه آفرید

به گزارش رکنا ، علی یکه افسر نگهبان سازمان آتش‌نشانی مشهد گفت: این حفره امروز به علت نامعلومی در خیابان اندرزگو ۱۷ ایجاده شده بود و در پی ایجاد آن بخشی از یک ساختمان مسکونی نیز تخریب شد.

او ادامه داد: سازمان آتش نشانی مشهد ضمن اعزام نجاتگران سازمان به محل حادثه و ایمن‌سازی محل، با دستگاه‌های مرتبط نظیر شرکت قطارشهری و شهرداری نیز هماهنگی لازم را برای بررسی علت موضوع انجام داد. این حادثه تلفات جانی نداشت و علت دقیق آن در دست بررسی است.

سید امیر رضا حسینی سخنگوی شرکت قطار شهری مشهد گفت:حفره ایجاد شده در خیابان اندرزگو ربطی به تونل قطارشهری این شهر ندارد.

او ادامه داد: ایستگاه شارستان خط سه قطار شهری مشهد فاصله‌ای قابل توجه از محل حفره ایجاد شده دارد و وجود آب انبار، جنس خاک و چاه‌های جذبی منازل اطراف موجب ایجاد این حفره با عمق حدود پنج متر شده است.

سخنگوی شرکت قطار شهری مشهدگفت: در راستای ضرورت تامین ایمنی شهروندان و با توجه به نزدیکی حفره با محل ساخت ایستگاه مترو، اقدامات ایمنی و بازسازی محل توسط شرکت قطارشهری مشهد انجام و تا پایان امروز این حفره پر می‌شود.

حسینی افزود:برای حفظ ایمنی سایر ساکنان منطقه، منازل اطراف این حفره نیز تخلیه و ساکنان تا ایمن‌سازی محل به هتل انتقال داده شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 529963 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟