بازداشت عامل اصلی آتش زدن بانک در اصفهان

به گزارش رکنا ، رئیس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان از دستگیری یکی از عوامل اصلی آتش زدن یکی از بانک‌ها و چراغ‌های راهنمایی و رانندگی در حوادث اخیر خبر داد.

سرهنگ محمدحسن اسماعیلی ظهار داشت: عده ای از اراذل و اوباش و افراد معاند به بهانه افزایش قیمت بنزین، آشوب هایی در شهر اصفهان ایجاد کردند که موضوع شناسایی و دستگیری این افراد به طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در همین رابطه ماموران پلیس امنیت عمومی اصفهان موفق شدند، یکی از افرادی را که اقدام به آتش زدن یک بانک در اصفهان و تخریب چندین چراغ راهنمایی و رانندگی کرده بود، شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کنند.

این مقام انتظامی از دستگیری عامل آتش سوزی و راهبندان یکی از میدان های شهر اصفهان نیز خبر داد و ادامه داد: افراد دستگیر شده پس از روبه رو شدن با مدارک و مستندات پلیس به بزه های ارتکابی اعتراف و برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

رئیس پلیس امنیت عمومی اصفهان خاطر نشان کرد: شناسایی عناصر اصلی و عوامل تحریک کننده اغتشاشات اخیر به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد و تمامی افراد بزودی دستگیر و به دست قانون سپرده می شوند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 526119 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟