مرگ راننده پراید با سقوط در کانال آب / در جاده گهرباران رخ داد

به گزارش رکنا، جاده گهرباران شهرستان میاندورود یکی از جاده‌های مرگبار کشور به‌شمار می‌رود که سالانه ده‌ها نفر در آن به‌علت حوادث رانندگی و نقص راه جان خود را ازدست می‌دهند.

حوادث رانندگی، انحراف و واژگونی خودروها در کانال آب حاشیه جاده گهرباران به معضلی تکراری برای شهروندان میاندورودی تبدیل شده است که بیشتر اینها از فقدان شانه خاکی، نبود گاردریل حاشیه کانال آب زمین‌های دشت‌ناز و در مجموع نقص راه نشأت می‌گیرد.

در ادامه سلسله حوادث رانندگی در جاده گهرباران روز گذشته یک دستگاه خودروی پراید در جاده گهرباران نرسیده به پمپ بنزین روستای اناردین در کانال آب حاشیه جاده واژگون شد که یک نفر از سرنشینان آن در دم جان‌باخت.

سخنگوی مرکز فوریت‌های پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با تایید این خبر اظهار کرد: در این حادثه یک آقای ۳۶ ساله فاقد علائم حیاتی بوده که به بیمارستان بوعلی شهرستان نکا منتقل شده است.

ذکریا اشکپور با اشاره به وقوع دیگر حوادث رانندگی در این محور تصریح کرد: در حوادث رانندگی در جاده گهرباران دو خانم ۶۷ و 60 ساله و یک آقای 43 ساله توسط آمبولانس پایگاه‌های اورژانس ولوجا، پیامبر اعظم و سورک به بیمارستان امام(ره) ساری منتقل شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 525167 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟