4 نفر از عوامل نا آرامی های غرب تهران دستگیر شدند

به گزارش رکنا ، فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران اعلام کرد:‌ ۴ نفر از عوامل اصلی اغتشاشات و ناآرامی‌های اخیر شهرستان‌های غرب استان دستگیر شدند.

سردار محسن خانچرلی در این خصوص اظهار داشت: در ادامه شناسایی عناصر اصلی اغتشاش و اخلالگران حوادث اخیر که پس از اجرای طرح سهمیه بندی سوخت، باعث تخریب اموال عمومی و بروز ناامنی در شهرستان های غرب استان تهران شده بود دستگیری عوامل اصلی ناامنی های اخیر همچنان در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی تصریح کرد: ماموران با کار اطلاعاتی گسترده، ۴ نفر از عوامل اصلی و محرک اغتشاشات شهرستان های استان را که باعث انسداد جاده ها، تخریب اماکن دولتی و آتش زدن موسسه های مالی شده بودند را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی آنها را در عملیات های جداگانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران ادامه داد: افراد دستگیر شده که در تجمعات اخیر دست به خرابکاری و حمله به ماموران زده بودند، پس از دستگیری به جرایم خود اعتراف کردند.

خانچرلی از معرفی متهمان به دستگاه قضائی تا رسیدن به مجازات خود خبر داد و گفت: همکاری مردم با پلیس در معرفی و دستگیری اشرار و اغتشاشگران جای قدردانی دارد.

وی ضمن قدردانی از شهروندانی که پس از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلام، صف خود را از صف آشوبگران جدا کردند، تصریح کرد: نیروی انتظامی با هرگونه آشوب و اغتشاش برخورد قاطع و قانونی می‌کند و افرادی که امنیت و احساس آرامش شهروندان را خدشه دار و اموال عمومی را تخریب و غارت کنند، تحت تعقیب قضائی و پلیس قرار خواهند گرفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 524877 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟