تولد نوزاد در مقابل پمپ بنزین کشکسرای مرند !
تبلیغات

به گزارش رکنا ، به دنبال تماس با مرکز اورژانس مرند و گزارش تشدید دردهای زایمانی و نیاز به خدمات فوریتی در شهر کشکسرای مرند سریعا اورژانس عازم محل در مقابل پمپ بنزین این شهر شد.

کارشناسان اورژانس مادر ۲۱ ساله را به داخل آمبولانس انتقال دادند و نوزاد عجول اجازه انتقال به بیمارستان را نداد و پس از تولد نوزاد تحت مراقبت‌های درمانی، مادر و نوزاد پسر در سلامت کامل جهت ادامه مراقبت‌های لازم تحویل بیمارستان آیت اله کوه کمری داده شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

پایان خبر / رکنا / کدخبر 523518
  • چشمه دیواسیاب؛ نگین پنهان طبیعت ایران + فیلم

اخبار تاپ حوادث

تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات