یک مرد وحشت آفرین 11 خودرو را پوکاند ! / در شهرک ولیعصر تهران رخ داد

به گزارش رکنا ، سرهنگ "حسین عادلی" اظهار داشت: یازدهم آذرماه اهالی محله میدان زاهدی در شهرک ولیعصر (عج)در تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 از شکشته شدن شیشه های 6 خودرو سواری توسط جوانی شرور اعلام شکایت کردند.

وی عنوان کرد: با دریافت شکایت به سرعت ماموران کلانتری در محل حاضر و مشاهده کردند شیشه های عقب و جلوی 6 دستگاه خودرو سواری از قبیل: پراید، سمند و پژو که در کنار خیابان پارک شده بود، توسط جوانی تخریب شده است و فرد شرور پس از تخریب و هیاهو و رعب و حشت به تازگی از محل گریخته است.

عادلی بیان داشت: عملیات مهار متهم انجام شد و ماموران گشت انتظامی کلانتری موفق شدند متهم را در حوالی محل تخریب شناسایی و دستگیر کنند.

رئیس کلانتری شهرک ولیعصر(عج) ادامه داد: متهم به کلانتری انتقال و تحت بازجوئی اولیه قرار گرفت. چهره متهم توسط ماموران کلانتری در تحقیقات پلیسی شناسایی شد و به دست آمد در فیلمی که 5 روز پیش مردم اهالی محل در اختیار ماموران کلانتری در خصوص شناسایی تخریبگر 5 خودروی سواری قرار داده شده است، همین متهم پرونده است که به جرم تخریب شیشه های 6 خودرو دستگیر شده است.

وی عنوان کرد: متهم در بازجوئی اولیه با دیدن فیلم ضبط شده ، چاره ای جز به اعتراف نداشت و به تخریب شیشه های 11 خودروی سواری در فاصله 5 روز اعتراف کرد.

کلانتر محله شهرک ولیعصر(عج) گفت: با تکمیل تحقیقات پلیسی و شناسایی مال باختگان، متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 523110 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟