فیلم 16+ /سقوط وحشتناک دختر جوان به داخل مذاب آتشفشان!
حجم ویدیو: 569.51K | مدت زمان ویدیو: 00:00:10

به گزارش رکنا، مناظر دیدنی در عین زیبایی می‌توانند بسیار خطرناک نیز باشند. به عبارت دیگر زیبایی خیره‌کننده این مناظر موجب تحریک افراد شده و آنها را به سمت خود می‌کشاند. فرقی نمی‌کند شاید این منظره دیدنی آبشاری مرتفع یا یک منطقه آتشفشانی باشد که توجه گردشگران را برای تهیه فیلم یا عکس به خود جلب می‌کند. در چنین مواقعی در صورتی که فرد نکات ایمنی را رعایت نکند ممکن است دچار حوادثی تلخ شود که حتی جانش را نیر مورد تهدید قرار دهد. مانند اتفاقی که به تازگی برای یک دختر جوان گردشگر رخ داده است.

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است چگونگی وقوع این حادثه و لحظه وحشتناک پرت شدن این دختر جوان به داخل مذاب آتشفشانی را به تصویر می‌کشد. این دختر که هویتش مشخص نشده در حالی که به همراه یکی از دوستانش برای تهیه عکس و فیلم به یک منطقه آتشفشانی نزدیک شده بودند دچار حادثه شد.

در ابتدای ویدئوی منتشر شده این دختر در حالی که در بالای یک صخره و در نزدیکی محل فوران مواد مذاب آتشفشانی ایستاده است دیده می‌شود. لحظاتی بعد ناگهان او تعادل خود را از دست داده و بر اثر لغزیدن به داخل مواد مذاب آتشفشانی پرت می‌شود. هنوز مکان دقیق تهیه این ویدئو و از سرنوشت قطعی این دختر گزارشی منتشر نشده است.

میتوانید ویدیو اصلی و بدون دستکاری را مشاهده کنید:

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 522007 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟