حجم ویدیو: 4.83M | مدت زمان ویدیو: 00:00:44

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، پارک کردن خودرو آن هم بین دو ماشین پارک شده، یکی از اعمال سخت رانندگی است که خیلی‌ها با آن مشکل دارند.

در این ویدئو که در یکی از خیابان‌های یک‌طرفه در هلند توسط یکی از شاهدان فیلم‌برداری شده، مشاهده خواهید کرد که راننده خانم به طرز وحشتناکی خودرو خود را پارک می‌کند.

در ابتدا راننده دو بار دنده عقب می‌گیرد تا خودرو خود را بین دو ماشین پارک کند. او پس از اینکه موفق به جا کردن خودرو خود در محدوده جای پارک شد، گویا کمی دست پاچه می‌شود و پدال گاز و ترمز را اشتباه فشار می‌دهد و صحنه‌ای وحشتناک و در عین حال خنده‌دار را به وجود می‌آورد.

در این فیلم می‌بینید که خودرویی با فاصله زیاد در انتظار پارک کردن این خانم است، اما بعد از اتمام فیلم رعایت فاصله زیاد او را تحسین خواهید کرد، چون ممکن بود خودرویش یکی از قربانی‌های این تصادف Crash می‌شد.

در این پارک دوبل عجیب، خودروی پارک شده آسیب دید و خودش نیز در حالت معکوس به مانعی برخورد و ایستاد. انتشار این ویدئو در فضای مجازی کاربران زیادی را متعجب کرد و آن‌ها را خنداند.

لازم به یادآوری است که این صحنه‌های خنده‌دار تنها مختص به راننده‌های خانم نیست و آقایان نیز بار‌ها سوژه شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 518335 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟