شهادت هادی چنانی جانباز 70 درصد در شوش

به گزارش رکنا،  «هادی چنانی»، جانباز ۷۰ درصد شوش پس از تحمل سال‌ها درد و رنج ناشی از جراحت حضور در جبهه‌های جنگ تحمیلی دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.

رییس بنیاد شهید وامورایثارگران شهرستان شوش گفت: جانباز "هادی چنانی" فرزند منیشد متولد سال ۱۳۴۸، در دی ۱۳۶۸ در منطقه عملیاتی فکه بر اثر انفجار مین دچارقطع پای چپ ، مجروحیت از ناحیه کتف و تخلیه کامل چشم شد.

علی الهایی روز جمعه افزود: پیکر مطهر این جانباز شهید روز جمعه از حرم مطهر حضرت دانیال نبی (ع) به طرف گلزار شهدای این شهر تشییع ‌و خاکسپاری شد.

شهرستان شوش ۶۳۰ شهید و حدود یک هزار و ۸۰۰ جانباز در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در پیامی به مناسبت شهادت این جانباز سرافراز اسلام نوشت:"جانباز سرافراز و گرانقدر هادی چنانی، از عاشقان حضرت اباعبدا...الحسین(ع) و فرزند برومند ملت سربلند ایران اسلامی دعوت حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست. عروج عارفانه‌ی ایشان که باوجود ۷۰ درصد جانبازی و سال‌های طولانی تحمل آثار و جراحت ناشی از دوران دفاع مقدس، درراه حفظ ارزش‌های والای انقلاب اسلامی کوشید ، را تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای خانواده محترمشان صبر جمیل واجر جزیل آرزومندیم."برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 518265 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟