شگرد نخ‌نمای قاچاقچیان موادمخدر در مشهد بی‌نتیجه ماند

به گزارش رکنا، از لحظه‌ای که مختصات خودرو به مأموران رسید تا زمانی که توانستند این خودرو را متوقف کنند، در مجموع مأموران ۱۲ ساعت زمان گذاشتند تا به نتیجه لازم برسند.

اولین ترکش‌های این پرونده با اطلاعاتی به دست آمد که از تحرک مشکوک قاچاقچیان موادمخدر برای شکستن خط قرمز مشهد در بحث مبارزه همه جانبه با موادمخدر، نشان داشت.

با استعلام‌های صورت گرفته این خودرو در نزدیکی شهرستان نیشابور شناسایی شد. تیم گشت نامحسوس پلیس نیشابور، این خودرو را زیر نظر گرفت و با رسیدن دستور سردار تقوی، فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی، عملیات متوقف کردن خودرو آغاز شد.

با شروع عملیات، راننده پژو ۴۰۵ که در یک قدمی دستگیری بود، بدون توجه به هشدار‌های مأموران بر سرعتش افزود و با راندن خودرو به مسیری فرعی وارد جاده شهر خرو شد و در یک لحظه با رها کردن خودرو روشن و سوءاستفاده از تاریکی هوا، پای پیاده به سمت کوه‌ها گریخت.

مأموران بازرسی خودرو را آغاز کردند و موفق به کشف ۲۶۹ کیلوگرم تریاک از درون این خودرو شدند که با شگرد مکارانه‌ای جاسازی شده بود. عملیات برای شناسایی و دستگیری متهم پرونده ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 512058 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟