عجیب ترین صحنه ای که در میدان آزادی دیده شد / عکس هایی از قدرت نمایی متفاوت پلیس

به گزارش رکنا ، سرهنگ منصور حمیدوند در این‌باره گفت: میدان آزادی از نمادهای اصلی شهر تهران و حتی کشور عزیزمان ایران محسوب می‌شود و در همین راستا نیز گردشگران زیادی از شهرها و کشورهای مختلف از این فضای شهری بازدید می‌کنند.

وی افزود: در همین راستا نیز گزارش‌ها و درخواست‌های متعددی از سوی مردم به پلیس واصل شده بود، که خواستار پاکسازی میدان آزادی از معتادان متجاهر و خرده فروشان موادمخدر شده بودند، درخواستی به جا که البته پلیس نیز پیش‌تر در راستای انجام آن اقدام کرده بود، اما بامداد امروز پس از انجام چندین روز کار اطلاعاتی و عملیاتی طرح گسترده پلیس برای پاکسازی میدان آزادی به مرحله اجرا درآمد.

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه در اجرای این طرح نیروهای پلیس پیشگیری و دیگر پلیس‌های تخصصی نیز مشارکت داشتند، گفت: از ساعات اولیه بامداد امروز طرح پاکسازی میدان آزادی از معتادان متجاهر و خرده فروشان موادمخدر به مرحله اجرا درآمد و در جریان آن بیش از 100 معتاد متجاهر در فضاهای اطراف میدان آزادی و کوچه‌ها و معابر پیرامون‌ها جمع آوری شده و به مراکز بازپروری منتقل شدند.

حمیدوند با بیان اینکه شش خرده فروش مواد مخدر نیز در این طرح دستگیر شدند، گفـت:‌از این افراد مقادیری موادمخدر نیز کشف و ضبط شد که ضمیمیه پرونده‌شان شده و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

وی با تاکید بر اینکه اجرای چنین طرح‌هایی در آینده نیز ادامه خواهد داشت، اظهارکرد:‌این طرح در راستای اجرای طرح‌های پاکسازی محلات بوده و ادامه خواهد داشت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 510505 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟