کوره ذوب شیشه در پایتخت آتش گرفت + عکس

به گزارش رکنا ، کوره ذوب شیشه یک کارخانه تولیدی در غرب تهران روز گذشته دچار آتش سوزی شد و برای خاموش کردن آن آتش نشانان دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

در پی بروز این آتش سوزی و تماس کارگران این کارخانه با سامانه ۱۲۵، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت ۱۱:۳۵ روز گذشته بی درنگ نیروهای آتش نشانی ایستگاه های ۲۰ و ۱۱۱ به همراه خودروهای پشتیبانی و چند دستگاه تانکر آب را به محل حادثه در بزرگراه شهید لشگری اعزام کرد.

محمد دیبا مدیر منطقه یک عملیات سازمان آتش نشانی تهران در مورد چگونگی وقوع این آتش سوزی اظهار داشت: در داخل سوله ی دوهزار مترمربعی یک کارخانه تولیدی، کوره ذوب شیشه آن از قسمت زیرین دچار نشتی شد به طوری که مواد مذاب از داخل کوره به بیرون می ریخت و شعله آتش نیز به قدری بود که کسی جرأت نزدیک شدن به آن را نداشت.

وی افزود: آتش نشانان بلافاصله با استفاده از تجهیزات خاموش کننده و همچنین بکارگیری از چندین لوله آبرسان مشغول عملیات شدند و توانستند شعله های سرکش آتش را در کوتاه ترین زمان ممکن خاموش کرده و از سرایت آتش به اطراف و نیز وارد آمدن خسارات بیشترجلوگیری کنند.

مدیر منطقه یک عملیات آتش نشانی با اعلام اینکه در این آتش سوزی هیچ یک از کارگران آسیبی ندیدند، ادامه داد: آتش نشانان پس از لکه گیری کامل این آتش سوزی، دودهای حاصله را با استفاده از دستگاه های فن قوی به بیرون تخلیه کردند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 508503 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟