حجم ویدیو: 2.38M | مدت زمان ویدیو: 00:00:22

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، این خلبان که هویتش مشخص نشده در مقابل یک فروند هلی‌کوپتر ایستاده بود که با حرکت ناگهانی بال آن چیزی نمانده بود سرش از تنش جدا شود. این در حالی بود که در صورت سرعت بیشتر بال هلی‌کوپتر و برخورد آن با سر این خلبان می‌توانست یک تراژدی رخ دهد.

ویدئویی که توسط یکی از شاهدان عینی و با تلفن همراه تهیه شده است چگونگی وقوع حادثه Incident را نشان می‌دهد. در این ویدئو این خلبان در حالی که مقابل یک فروند هلی‌کوپتر آگوستا ۱۰۹ سی ایستاده است دیده می‌شود. لحظاتی بعد خلبانی که در داخل هلی‌کوپتر حضور دارد اقدام به روشن کردن آن می‌کند و بال هلی‌کوپتر به حرکت در می‌آید.

در این ویدئو مشاهده می‌شود که با حرکت ناگهانی بال هلی‌کوپتر این خلبان با حرکتی سریع خم شده و مانع برخورد سرش با آن می‌شود. بلافاصله یکی از شاهدان عینی به سمت خلبان می‌دود تا به خلبان وحشت زده که برای لحظاتی کاملا بی حرکت مانده بود کمک کند. در این حادثه خلبان که تنها از ناحیه پیشانی دچار کبودی شده بود توانست جان سالم بدر ببرد. در لحظه وقوع حادثه افراد زیادی از ساکنان محلی در محل فرود هلی‌کوپتر حضور داشتند و نظاره‌گر این صحنه وحشتناک بودند.

گفتنی است؛ این حادثه در روستای فریدآباد منطقه پالی هندوستان رخ داد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 508431 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟