دخالت بن سلمان در قتل محافظ شخصی پدرش/ رسانه سعودی فاش کرد

به گزارش گروه ترجمه رکنا و به نقل از سایت الخلیج، این رسانه عربستانی مدعی شده است که محمد بن سلمان ولیعهد پادشاه عربستان به خاطر این که از شر محافظ شخصی پدرش راحت شود و به راحتی به پادشاهی برسد محافظ پادشاه را به قتل رسانده است.

رد پای مشکوک بن سلمان در قتل محافظ پدرش به این شایعات دامن زده است تا حدودی که رسانه های عربی او را به عنوان عامل قتل محافظ ملک سلمان عنوان کردند چرا که عملیات قتل عبدالعزیز به دست بن سلمان طراحی شده به ویژه این که بن سلمان داخل همان کاخی که محافظ شخصی به قتل رسیده بود حضور دارد.

گفتنی است که ملک سلمان در همان کاخی است که محافظش در آن کشته شد، اما اطلاعی از وضع وی در دست نیست و آل سعود در خصوص این اتفاق اعلام کرد که به زودی شاهد پادشاهی محمد بن سلمان خائن و بی خرد بر عربستان خواهیم بود.

همچنین رسانه های عربستانی چندی پیش اعلام کردند که فردی به اسم ممدوح بن مشعل آل علی نیز همراه الفغم کشته شد که به گفته مقامات سعودی، وی قاتل محافظ ملک سلمان بود.

هنوز اطلاعات دقیقی از قتل محافظ شخصی عربستان منتشر نشده است اما این موضوع در دست بررسی است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 507337 ویرایش خبر
لینک کپی شد
عارفه اندرودی
آیا این خبر مفید بود؟