بازداشت 9 مرد مرموز در آب های خلیج فارس

به گزارش رکنا ، سردار "ولی‌الله رضایی‌نژاد" اظهار داشت: دریابانان پایگاه دریابانی بوشهر با اشراف اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان مبنی بر حمل و جاسازی کالای قاچاق در سه فروند شناور در معابر غیرقانونی مطلع شدند که بلافاصله بررسی ویژه موضوع را در دستور کار خود قراردادند.

فرمانده دریابانی استان بوشهر افزود: دریابانان در عملیاتی برنامه‌ریزی‌شده و منسجم شناوران متخلف را شناسایی و متوقف کردند و در بازرسی از آن، توانستند موتور یخچال صنعتی، شارژر فندکی خودرو، اسباب‌بازی و لوازم‌آرایشی بهداشتی کشف کنند.

رضایی‌نژاد با اشاره به دستگیری 9 متهم و توقیف سه فروند شناور، یک دستگاه خودرو و دو دستگاه موتورسیکلت خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش محموله کشف‌شده را 5 میلیارد ریال ارزیابی کردند که پس از تکمیل پرونده مقدماتی به همراه متهمان تحویل مراجع ذی‌صلاح شدند.

فرمانده دریابانی استان بوشهر با تأکید بر حمایت از تولیدکنندگان و زمینه‌سازی رونق تولید خاطرنشان کرد: در راستای تشدید مقابله با کالای قاچاق، از ابتدای امسال تاکنون افزون بر یک هزار میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های خلیج‌فارس و سواحل استان بوشهر توسط دریابانی کشف‌شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 505188 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟