توپ بازی پسر 17 ساله تهرانی را به کشتن داد / شهرداری مقصر است !

به گزارش گروه حوادث رکنا، مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود که در جلسه علنی شورا ایراد کرد، نسبت به ایمنی بوستان‌ها و فضاهای عمومی شهری به شهرداری تذکر داد.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به حادثه‌ای که روز سه‌شنبه ۱۲ شهریور ماه در یکی از فضاهای تفریحی شهر برای یک نوجوان رخ داد، گفت: در این حادثه توپ بچه‌ها به مخزن ژئوممبران می افتد و ورود یکی از این بچه‌ها به محدوده مخزن برای برداشتن توپ منجر به افتادن توپ در مخزن و نهایت فوت این نوجوان ۱۷ ساله می‌شود و من به خاطر این حادثه از شهرداری تهران گلایه‌‌مندم.

او با اشاره به تذکری که در خصوص ایمن سازی بوستان‌‌ها و پارک‌های محلی در ۱۸ تیر ماه به شهرداری داده بود، اما دوباره بی‌توجهی به موضوع ایمنی حادثه آفرین شده در صورتی که اگر به این موضوع توجه شده بود، شاهد این وضعیت نبودیم.

فراهانی با تاکید بر لزوم افزایش ایمنی در فضاهای شهری، گفت: غفلت از این ایمنی نابخشودنی است و باید ضمن روشن شدن ابعاد این حادثه با خانواده داغدار آن مرحوم همدردی کرد و با افرادی که با سهل‌انگاری زمینه‌ساز بروز حادثه شده‌اند، برخورد شود.

او با بیان اینکه برای بار دوم برای ایمن سازی فضاهای عمومی به شهرداری تهران تذکر می‌دهم، گفت: علت این کار کوتاهی و کم‌کاری در نظارت و کنترل عملکرد پیمانکاران است و امیدوارم که با اقدامات آقای حناچی شاهد ایجاد ایمنی در فضاهای عمومی شهر شویم.  برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 502229 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟