حجم ویدیو: 12.51M | مدت زمان ویدیو: 00:01:58

به گزارش خبرنگار رکنا، چندی پیش خبر ازدواج دختری 10ساله با پسر 22 ساله اهل کهگیلویه و بویراحمد در فضای مجازی و رسانه ها جنجالی تازه به پا کرد که حواشی زیادی را نیز به دنبال داشت.

از قرار معلوم دختری 10 ساله به عقد موقت پسر 22 ساله در آمد که انتشار ویدیو ازدواج آن ها خشم مردم را برانگیخت و موجب شد تا قانون به این ازدواج و کودک آزاری رسیدگی کند.

پس از انتشار خبر و ویدیو ازدواج دختر 10ساله با پسر 22 ساله و پادرمیانی قانون در این ماجرا عاقدی که در مراسم حضور داشت به همراه عاملین این ازدواج به دادگاه احضار و وادار به پاسخگویی شدند.

احضار شدن عاقد و پدر عروس و داماد به دادگاه موجب باطل شدن عقد دختر 10 ساله شد که پس از باطل شدن عقد و انتشار ویدیو آن در جهان، پدر دختر 10 ساله با انتشار ویدیویی در توئیتر به واکنش مردم درفضای‌مجازی انتقادکرده و آن را به آبروریزی تعبیر کرده است .همچنین وی از مسیح علینژاد هم به عنوان زن فاسد یاد می‌کند و هم از محرم و امام‌ حسین مایه می گذارد .

پس از انتشار ویدیو انتقاد پدر دختر 10 ساله مردم واکنش زیادی در فضای مجازی و رسانه ها نشان دادند و خشمشان را نسبت به رفتار پدر کودک آزار بروز دادند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 501759 ویرایش خبر
لینک کپی شد
عارفه اندرودی
آیا این خبر مفید بود؟