به گزارش رکنا ،  سرهنگ محمد رازقی گفت : در ساعت : 21:15 شب گذشته در مسیر شرق به غرب بزرگراه آزادگان حدفاصل پل تندگویان تا پل شهید کاظمی(منطقه26) توسط دوربین های مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور یک مورد ریزش گازوییل در این مسیر رویت و مشاهده گردید.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل پلیس راهور فاتب افزود: تانکر حامل گازوییل متوجه سوراخ بودن مخزن تانکر حمل سوخت نگردیده بود و خودروهای عبوری وی را از این مسئله باخبر می سازند که دیگر فایده ای نداشته و این تانکر چندین متر را با این وضعیت طی کرده بود و هر لحظه احتمال سُر خوردن و از مسیر خارج شدن دیگر وسایل نقلیه می رفت .

رازقی ادامه داد : با توجه به ریزش گازوییل و لغزنده بودن سطح بزرگراه ، تیم گشتی پلیس راهور فاتب بلافاصله در محل حاضر و با مدیریت صحنه و ایمن سازی معبر نسبت به کنترل ترافیک اقدام کردند .

وی افزود : باحضور سریع عوامل آتش نشانی و نیروهای امدادی در موقعیت سطح سواره رو و آسفالت و محل ریزش گازوییل پاکسازی گردید و لغزندگی این محل برطرف گردید .

وی افزود : به شهروندان توصیه می کنیم هر کجا در سطح سواره رو لغزندگی مشاهده نمودند و دیدند که عوامل امدادی و پلیس در محل مشغول یاری رساندن و کنترل ترافیک هستند به فرامین و دستورات پلیس جامه عمل پوشیده و تا برطرف شدن موارد صبر پیشه نمایند .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 499175 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟