3 کشته در تصادف مرگبار دو خودرو در محور دشتستان

به گزارش رکنا، احسان دانشگر با اشاره به اینکه امدادگران هلال احمر دشتستان شبانه‌روز در رسیدگی به حوادث آماده‌باش هستند اظهار داشت: امدادگران هلال احمر دشتستان در تمامی محورهای مواصلاتی در رسیدگی به آسیب دیدگان با تجهیزات و وسائل لازم شبانه‌روزی خدمات رسانی می‌کنند.

وی با اشاره به تصادف در محور دالکی گفت: شامگاه جمعه در برخورد دو خودرو پژوه و سمند 7 نفر حادثه دیدند که امدادگران پایگاه امداد جاده‌ای دریاقلی و شهدای زیارت دشتستان در کوتاه‌ترین زمان در محل حادثه حضور یافتند.

رئیس هلال احمر دشتستان با بیان اینکه در این حادثه 3 نفر جان باختند گفت: در این حادثه علاوه براینکه سه نفر جان خود را از دست دادند 4 نفر به شدت مصدوم شدند.

دانشگر با بیان اینکه 4 نفر به مراکز درمانی اعزام شدند خاطر نشان کرد: در این حادثه یک نفراز مصدمان به مرکز هلال احمر و سه نفر از زخمی‌های دیگربه مرکز درمانی برازجان انتقال داده شد.

وی با بیان اینکه این حادثه در 10 کیلومتری جاده برازجان به دالکی رخ داد بیان کرد: پلیس راه و راهداری دراین حادثه حضور یافتند و ترافیک ایجاد شده را کنترل کردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 493946 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟