مهار آتش‌سوزی گسترده در کارخانه کارتن‌سازی در آمل

به گزارش رکنا ، سرپرست سازمان آتش‎نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل از حریق گسترده در یک کارخانه کارتن‌سازی در شهرک صنعتی امامزاده عبدالله (ع) آمل خبر داد و گفت: این حریق بیش از 5ساعت به طول انجامید و در ساعت 2نیم بامداد پنجشنبه دهم مردادماه مهار شد.

پیروز کاویانپور با اعلام اینکه این حریق حوالی ساعت 20 و 30 تا 45 دقیقه شب گذشته به آتش‌نشانی آمل اعلام شد، اظهار کرد: در شهرک صنعتی امامزاده عبدالله یک شرکت کارتن‌سازی دچار آتش سوزی شده بود که بلافاصله نیروهای آتش‌نشانی آمل به این محل اعزام شدند.

وی تصریح کرد: یک ایستگاه آتش‌نشانی در شهرک مستقر است که با دو دستگاه به محل حادثه اعزام شده بود همچنین 5 دستگاه خودروی آتش‌نشانی نیز آمل به این محل اعزام شد.

کاویانپور با اشاره به اینکه مجموعا 18 نیرو به این حادثه اعزام شدند، بیان کرد: این حریق بیش از 5ساعت به طول انجامید و در ساعت 2نیم بامداد پنجشنبه دهم مردادماه حریق مهار و درخواست لودر برای لکه‌گیری انجام شد.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل با اعلام اینکه هنوز برآورد خسارت کارشناسی نشده است، گفت: حریق گستردگی زیادی داشت و به دلیل اینکه در سوله کارخانه کارتن‌سازی رخ داد، حجم زیادی داشت اما این حادثه مصدومی در پی نداشته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 493628 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟