سرنوشت 3 خدمه شناور غرق شده در آب های عسلویه

جهانگیر دهقانی سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری بوشهر بیان کرد: حدود ساعت ۱۲ امروز اطلاع داده شد که یک فروند شناور در آب‌های شهرستان عسلویه غرق شده است.

او ادامه داد: شناور پنج خدمه داشته است که سه خدمه با کمک یک فروند قایق صیادی که در آن اطراف بوده نجات یافته‌اند و شناور‌ ناجی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در حال انتقال آن‌ها به خشکی است.

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری بوشهر بیان کرد: بر اساس گفته خدمه‌های نجات یافته، این شناور از شارجه در امارات متحده عربی به سمت دیر در حرکت بوده که در ۲۰ مایلی جنوب غرب عسلویه دچار مشکل شده است.

دهقانی گفت: دو فروند شناور ناجی و یک فروند بالگرد در محل حادثه حضور دارند و برای یافتن اثری از دو خدمه ناپدید شده تلاش می‌کنند.

او بیان کرد: بالگرد لاشه شناور غرق شده را مشاهده کرده است.

در همین حال، رئیس ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عنوان کرد: ظهر امروز به ما اطلاع داده شد که یک فروند لنج تجاری در آب‌های شهرستان عسلویه غرق شده است که بلافاصله گروه‌های امداد و نجات با دو فروند شناور ناجی و یک فروند بالگرد به محل اعزام شدند.

احسان گلستانی بیان کرد: علت غرق شدن لنج در دست بررسی است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 493533 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟