قطار مترو خط 3 در ایستگاه نوبنیاد تهران بر اثر جرقه اتصالات دچار حریق شد و هم اکنون تردد از شمال به جنوب این خط از ایستگاه قائم تا آزادگان متوقف شده است.

ماموران مترو در حال پیاده کردن مسافران هستند، تا قطار یاد شده به پارکینگ منتقل شود.

این قطار که در این مسیر حرکت می کرد ساعت 20 و 20 دقیقه شامگاه سه شنبه دچار حریق شد و ماموران مترو در تلاشند با انتقال این قطار به پارکینگ مسیر را بازگشایی کنند.

حرکت قطارهای مترو در مسیر جنوب به شمال همچنان ادامه دارد، اما مسیر شمال به جنوب این مسیر در ایستگاه های یاد شده حرکت قطارها متوقف شده و دود ناشی از این آتش سوزی داخل تونل ایستگاه نوبنیاد را فرا گرفته است.

تکذیب آتش سوزی در یکی از قطار‌های مترو در ایستگاه نوبنیاد/ علت حادثه نقص فنی در ترمز واگن‌های قطار

سرهنگ علی راقی رئیس پلیس مترو تهران بزرگ درباره علت توقف قطار مترو در خط ۳ گفت: ساعت ۲۰:۲۰ امشب (سه شنبه) قطار مترو در ایستگاه نوبنیاد دچار نقص فنی شد و به دلیل قفل شدن ترمز یکی از واگن‌ها در تونل خط ۳ مترو در نزدیکی ایستگاه نوبنیاد متوقف شد و به همین علت دود شدیدی محوطه تونل را فرا گرفت.

او با اشاره به اینکه مسافران با کمک ماموران پلیس و مترو از قطار مورد نظر خارج شدند، گفت: هیچ گونه آتش سوزی رخ نداده است و پس از کوبل کردن قطار دچار نقص فنی شده به ایستگاه نوبنیاد، این قطار از مدار خارج و یک قطاری دیگر جایگزین آن شد و سفر مترو به حالت عادی بازگشت.

محسن محمدیان مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آتش سوزی ایستگاه نوبنیاد در خط ۳ اظهار کرد: هیچ آتش سوزی در خط ۳ روئیت نشده و اتفاقی رخ نداده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 493296 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟