به گزارش رکنا، سخنگوی  اورژانس تهران که از غرق شدن 10 دانش‌آموز در رودخانه خُجیر دقایقی قبل خبر داده بود از زنده مانده همگی شان خبر داد.

سخنگوی اورژانس تهران گفت: خوشبختانه این دانش آموزان سالم هستند و هیچ کدام غرق نشده اند و در یک فضای جزیره مانند در خشکی که آب های خروشان دور آنها را فراگرفته حبس شده اند که از این جزیره مانند به خشکی انتقال داده شدند. 

هلال احمر نیز زمینی و هوایی وارد عمل شدند و مشخص شد آنها با قایق بودند که با بالا آمدن آب به یک خشکی جزیره مانند پناه بده اند که آب در حال بالا آمدن است و عملیات نجات ادامه دارد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای تهران درمورد گم شدن تعدادی دانش آموز در سد لتیان توضیحاتی ارائه کرد.

سیدحسن رضوی با اعلام این که تعداد دانش آموزان ۹ نفر بوده اظهار کرد: این دانش آموزان در سد لتیان گم نشده بودند، بلکه دانش آموزان مستقر در اردوگاهی بوده‌اند که اکنون در جزیره‌ای محصور شده‌اند.

وی ادامه داد: این دانش آموزان سوار بر یک قایق بادی بودند که قایق سوراخ شده و باعث شده دانش آموزان در جزیره‌ای وسط دریاچه محصور شوند. همه دانش‌آموزان در سلامت هستند و هلال احمر هم در همانجا مستقر است و هلی کوپتر برای نجات دانش آموزان اعزام شده بود.

بر اساس این گزارش، ظهر امروز رئیس اورژانس تهران از مفقود شدن حدود ۱۰ دانش‌آموز در سد لتیان خبر داده و اعلام کرده بود: حوالی ساعت ۱۲ امروز احتمال غرق شدگی چند دانش‌آموز به سازمان اورژانس اعلام شد که بلافاصله چهار دستگاه آمبولانس به محل حادثه واقع در انتهای اتوبان بابایی به سمت شرق، جاده پارچین، رودخانه خوجیر اعزام شدند.

پیمان صابریان در ادامه با بیان اینکه اطلاعات اولیه حاکی از آن است که حدود ۱۰ دانش‌آموز مفقود شده‌اند اما تعداد دقیق آنها مشخص نیست، گفت: گزارش‌ها در این رابطه است که این دانش‌آموزان پس از باز شدن سد لتیان مفقود شده و احتمال غرق‌شدن آنها می‌رود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 489072 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟