حجم ویدیو: 2.86M | مدت زمان ویدیو: 00:00:29

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است درگیری فزیکی دسته جمعی تعدادی از دانش‌آموزان یک مدرسه در بیرمنگهام انگلیس را به تصویر می‌کشد. در این حادثه که یکی از رسانه‌های انگلیس آن را نمایشی شبیه به گانگستر‌ها تشبیه کرد تعدادی از دانش‌آموزان به صورت تک‌تک و تعدادی نیز به صورت گروهی با هم درگیر شدند.

بنا به این گزارش برخی دانش آموزان با چاقو یکدیگر را مورد تهدید قرار دادند و یکی از آنها نیز از ناحیه لب به شدت دچار آسیب شد.

ویدئویی که توسط یکی از دانش آموزان و با تلفن همراه تهیه شده است گوشه‌هایی از این درگیری را نشان می‌دهد. در ابتدای ویدئو دو دانش‌آموز که به صورت تک‌تک با یکدیگر درگیر شده‌اند و به سمت یکدیگر مشت و لگد پرتاب می‌کنند دیده می‌شوند. این در حالی است که سایر دانش‌آموزان تنها نظاره‌گر این صحنه هستند. در ادامه ویدئو ده‌ها دانش‌آموز در حالی که در راهروی این مدرسه با یکدیگر درگیر شده‌اند دیده می‌شوند.

انتشار این ویدئو موجب نگرانی والدین این دانش‌آموزان شده است. یکی از دانش‌آموزان به پدرش گفت که در هنگام درگیری معلم آن‌ها تنها نظاره‌گر این صحنه‌ها بود. همچنین تعدادی از معلمان نیز با در دست داشتن پلاکارد‌هایی در مقابل مدرسه تحصن کردند و خواهان سخت‌گیری بیشتر با دانش‌آموزانی شدند که سلاح سرد با خود به داخل مدرسه حمل می‌کنند.

مادر یکی از دانش‌آموزان در این باره گفت: "کاملاً مشخص است وقتی دانش‌آموزی با خود چاقو به داخل مدرسه می‌آورد قصدش آسیب رساندن به فرد دیگر یا ترساندن است.

گفتنی است؛ این نخستین بار نیست که درگیری دسته‌جمعی دانش‌آموزان در انگلیس خبرساز می‌شود. چندی پیش نیز ویدئویی که درگیری گروهی دانش‌آموزان یک مدرسه در یکی از خیابان‌های این کشور را نشان می‌داد خبرساز شده بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 485981 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟