حجم ویدیو: 11.60M | مدت زمان ویدیو: 00:01:51

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است صحنه‌ای وحشتناک حین انتقال یک مصدوم سالخورده با هلی کوپتر را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو مشاهده می‌شود هنگامی که اورژانس پزشکی قصد داشتند برانکارد یک مصدوم را با هلی‌کوپتر به نزدیک‌ترین آمبولانس منتقل کنند ناگهان پس از حرکت هلی‌کوپتر این برانکارد در آسمان شروع به چرخیدن کرد.

این ویدئو چرخش‌های شدید برانکارد حامل یک مصدوم سالخورده در یک منطقه کوهستانی در آریزونای آمریکا را نشان می‌دهد.

"جورج مترو" ۷۴ ساله به همراه همسرش "کاتالین مترو" ۷۴ ساله روز سه‌شنبه در حال کوهپیمایی بودند که ناگهان کاتالین در اثر از دست دادن تعادل خود در نزدیکی قله پیستوا سقوط کرد. پس از این حادثه این زن دچار شکستگی از ناحیه بینی و همچنین جراحت دست و پا و خونریزی شد. بلافاصله گروه امداد وارد عمل شدند و با کمک یک هلی‌کوپتر تلاش کردند مصدوم را به آمبولانسی که در جاده کوهستانی مستقر شده بود منتقل کنند.

به دلیل نامناسب بودن محل وقوع حادثه امکان فرود هلی کوپتر وجود نداشت و گروه امداد پس از قرار دادن این زن روی برانکارد از خلبان هلی‌کوپتر خواستند با کم کردن ارتفاع این برانکارد را به آمبولانس منتقل کند. پس از حرکت هلی‌کوپتر ناگهان برانکارد شروع به چرخیدن کرد و خلبان برای متوقف کردن چرخش برانکارد برای لحظاتی در یک نقطه خاص در آسمان ثابت ماند. سرانجام پس از لحظاتی کاتالین با آمبولانس به نزدیکترین بیمارستان منتقل شد.

بنا به کفته جورج همسرش فکر می کرد هنگام چرخیدن برانکارد در آسمان بر اثر سقوط به پایین جانش را از دست خواهد داد.او بسیار خوشحال بود که از آن حادثه جان سالم بدر برد. جورج گفت که همسرش کاتالین هنوز مجبور است در تختخواب بماند، چون بدلیل سرگیجه‌های شدید هنوز قادر به انجام فیزیوتراپی برای پاهایش نیست.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 481257 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟