خارج کردن یک  کاسه سنگ از شکم مرد استرسی+عکس

به گزارش گروه ترجمه رکنا، پزشکان سنگ، سر بطری و سکه را از بدن مردی که آن ها را برای درمان اضطرابش می خورد، بیرون کشیدند.

مرد 54 ساله ای در بیمارستان بستری شده است و از درد شدید معده و باد کردگی رنج می برد. پزشکان مربوطه تعدادی از آزمایش ها را انجام دادند تا ببینند علت دردهای او چه چیزهایی می توانند باشند. آن ها متوجه شدند که وقتی شکم او را لمس می کنند چیزی شبیه سنگ های کوچک حس می کنند اما همین آزمایش نشان داد که یک جسمی بزرگ از اشیا، شکم بیمار را اشغال کرده است.

زمانی که یک توده حاوی ده ها شی خارجی پیدا شد، پزشکان به طور عجیبی تعجب کردند. مجموعه ای از سنگ ها، درپوش بطری و سکه ها به وزن 2 کیلوگرم را از معده اش بیرون کشیده شدند؛ این مورد بسیار غیر معمول، توسط دکتر پیونگ وا در ژورنال آمریکایی گزارش های پزشکی منتشر شد.

بیمار تصور می کرد که خوردن این اقلام در زمان های طولانی به عنوان راهی برای مقابله با اضطراب بوده است و وقتی از او سوال شد، مرد اعتراف کرد که اغلب، سکه و سنگریزه را هر وقت که احساس نگرانی می کرد، می خورد. حتی با وجود اینکه او مواد مخدر هم مصرف می کرد تا آرامشش را حفظ کند.

این مرد که گمان می رود اهل گویانگ - شمال پایتخت سیول و نزدیک مرز کره شمالی است - با یک معلولیت ذهنی به دنیا آمده است. در ابتدا جراحان سعی کردند اشیا را با استفاده از گاستروسکوپی بیرون بکشند، که در آن یک لوله باریک از طریق دهان وارد شکم می شود.

در این میان، در بزرگسالان سالم، اشیا قورت داده شده و شامل استخوان ماهی و مرغ می شوند. دکتر چوئی نوشت: هنگامی که اجسام خارجی از طریق مری عبور می کند، علائم مربوط به آن نادر است. در این مورد، با وجود اینکه بیمار از استفراغ شکایت نکرده است، اما تعداد زیادی سکه در معده او باعث درد شکمی شده است.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 476691 ویرایش خبر
لینک کپی شد
عارفه اندرودی
آیا این خبر مفید بود؟